Melbourne! - Reisverslagen van Marleen Bakker - WaarBenJij.nu Melbourne! - Reisverslagen van Marleen Bakker - WaarBenJij.nu
Melbourne!

Vanaf februari '15 tot juli ' 15 loop ik stage bij ISS Security op Melbourne Tullamarine Airport. Het plan is om na mijn stage nog 1 a 2 maanden door Australië te reizen.

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2015

Good onya, mate! Understanding the Aussies!

13 April 2015

Time flies when you're having fun!

16 Maart 2015

Great Ocean Road

10 Maart 2015

Melbourne - You're beautifull!
Marleen

'Hi, how are you doin'?' Op zondag 9 februari ben ik vertrokken naar Melbourne, Australie om daar 5 maanden stage te lopen bij ISS Security, op Melbourne Airport. In mijn vrije tijd probeer ik zo veel mogelijk van Melbourne en omgeving te zien, want het is een prachtige stad! Na mijn stage wil ik nog 1 a 2 maanden gaan reizen door Australie. Dit blog is bedoeld om al mijn lieve vrienden en familie op de hoogte te houden. See ya!

Actief sinds 10 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2959

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 14 Augustus 2015

Melbourne!

Landen bezocht: